درباره ما
آنان چفیه را خیس می کردند تا نَفَس هایشان آلوده ی شیمیایی نشود...من چادر می پوشم تا از نفَس های آلوده دور بمانم... آنان چفیه را سجاده می کردند وبه خدا می رسیدند ...من با چادرم نماز می خوانم تا به خدا برسم... آنان با چفیه زخم هایشان را می بستند ...من وقتی چادر ی می بینم یاد زخم پهلوی مادرم می افتم... آنان سرخی خونشان را به سیاهی چادرم امانت داده اند... من چادرسیاهم را محکم می پوشم تا امانتدار خوبی برای آنان باشم... اگر به حجاب معتقد شدی، در دینداری خود ثابت قدم و استوار باش و از تمسخر مخالفان نترس. و در برابرشان بگو : "ان تسخروا منا فانا نسخر منکم کما تسخرون" (1) پ.ن: «امروز شما ما را مسخره میکنید و به زودی ما نیز شما را همینطور مسخره میکنیم » نویسندگان
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
طراح قالب
دیگر امکانات
خبرنامه وب سایت: Alternative content پخش زنده حرم حدیث موضوعی روزشمار غدیروصیت شهدا |
این نشریه ویژه خانواده اوقاف بوده که هر ماه توسط مرکز فرهنگی پژوهشی توزیع و منتشر می گردد.
مربوط به موضوع : <-CategoryName->
برچسب ها : دانلود کتاب قدر 95,
نویسنده علیرضاخداوردی در شنبه 9 ارديبهشت 1396
|
نویسنده علیرضاخداوردی در شنبه 9 ارديبهشت 1396
|
نرم افزار "نهج الفصاحه" برای اندرویدبیش از 3200 حدیث گرانبها و زیبا از رسول اعظم صلوات الله علیه در برنامه نهج الفصاحه جمع آوری شده است. برای زبان فارسی به منوی تنظیمات مراجعه کنید.
آپدیت نسخه 2.5:
- اضافه شدن قابلیت اسکرول سریع برای لیست طویل احادیث هم در لیست اصلی و هم در قسمت برگزیده ها
- ذخیره شدن موقعیت آخرین حدیث خوانده شده برای ادامه دادن مطالعه در فرصت بعدی
- اضافه شدن تنظیمات برای حذف انیمیشن ها
- تغییر سایز نوشته ها در قسمت برگزیده ها
- این برنامه ویژگی های زیر را دارد:
- وجود انیمیشن های مختلف در لودینگ برنامه، لودینگ احادیث، و ....
- محیط گرافیکی مناسب و زیبا
- تنظیم روشن ماندن صفحه
- اصلاح حروف جدا از هم در برخی رام ها
- ایجاد ویجت حدیث تصادفی در هوم اسکرین در صورت نصب برنامه در حافظه گوشی و آپدیت حدیث هر یک
ساعت یک بار.
- قابلیت برگزیدن احادیث دلخواه
- قابلیت جستجو در ترجمه فارسی احادیث
- ارسال متن عربی با پیامک
- ارسال متن فارسی با پیامک
- ارسال کل متن حدیث با پیامک
- کپی متن عربی در حافظه
- کپی متن فارسی در حافظه
- کپی کل متن حدیث در حافظه
- اشتراک
دانلود:
مربوط به موضوع : <-CategoryName->
برچسب ها : داناود نرم افزار نهج الفصاحه برای اندروید,
نویسنده علیرضاخداوردی در شنبه 9 ارديبهشت 1396
|
دانلود کتاب فریاد مهتاب
مربوط به موضوع : <-CategoryName->
نویسنده علیرضاخداوردی در جمعه 8 ارديبهشت 1396
|
نقش زن در اجتماع : گرچه در طول تاریخ بشریت همواره زنانی بودند که چون آسیه و مریم در سخت ترین شرایط بر ایمان و مجاهده پایدار ماندند و آثار جاودانه ای از خود به یادگار نهادند تا آنجا که آیاتی از قرآن کریم را در مدح و تمجید به خود اختصاص دادند ، ولی از روزی که حقوق از دست رفته زن در جامعه با تعالیم عالیه اسلام احیا شد و زن به عنوان عضو اصیل پیکر امت اسلمی معرفی گردید ، زنان به ویژه زنان مسلمان شخصیت و اصالت خویش را باز یافته اند ودر تحکیم مبانی اسلام و حفظ و پاسداری آن نقش بسزایی ایفا کردند. مربوط به موضوع : <-CategoryName->
نویسنده علیرضاخداوردی در جمعه 8 ارديبهشت 1396
|
ویژه عید سعید قربان
سه شنبه بیست و نهم فروردین 1396
بازدید: 3
مربوط به موضوع : <-CategoryName->
برچسب ها : کتابچه ، عید بندگی,
نویسنده علیرضاخداوردی در پنج شنبه 7 ارديبهشت 1396
|
کتابچه ، هفت نکته پیرامون حضرت زینب علیها السلام شخصیت حضرت زینب سلام الله علیها در واقعه کربلا
سه شنبه بیست و نهم فروردین 1396
بازدید: 2
مربوط به موضوع : <-CategoryName->
برچسب ها : نر افزار های مذهبی,
نویسنده علیرضاخداوردی در پنج شنبه 7 ارديبهشت 1396
|
کتاب مسابقه ، آرامش بهاری 96مربوط به موضوع : <-CategoryName->
برچسب ها : کتاب مسابقه آرامش بهاری 96,
نویسنده علیرضاخداوردی در چهار شنبه 6 ارديبهشت 1396
|
از سؤالات اساسی در ماجرای آتش زدن خانه حضرت علی(علیه السلام) و اهانت به آنبزرگوار این است که: آیا (چنان که شیعیان میگویند) به ساحت حضرت فاطمه زهراعلیهاالسلام نیز جسارت کردند؟ و بر آن حضرت صدماتی وارد شد که منجر به شهادت او وفرزندش گردید یا خیر؟ برخی از دانشمندان اهل سنت برای حفظ موقعیت خلفا از بازگو کردن این قطعه ازتاریخ خودداری نموده اند؛ از جمله ابن ابی الحدید در شرح خود میگوید: «جساراتی راکه مربوط به فاطمه زهرا علیهاالسلام نقل شده، در میان مسلمانان تنها شیعه آن را نقلکرده است.[1] البته برخی از دانشمندان و مورخان اهل سنت، در این بخش، از بیان واقعیات تاریخی شانه خالی کردهاند؛ چنان که سید مرتضی رحمة الله علیه در این زمینه میگوید: «در آغاز کار، محدثان و تاریخ نویسان از نقل جسارت هایی که به ساحت دختر پیامبرگرامی اسلام(صلی الله علیه و آله) وارد شده امتناع نمیکردند. این مطلب در میان آنان مشهور بود که مأمور خلیفه با فشار، درب را بر فاطمه علیهاالسلام زد و او فرزندی را که در رحم داشت سقط نمود وقنفذ به امر عمر، فاطمه زهرا علیهاالسلام را زیر تازیانه گرفت تا او دست از علی بردارد؛ولی بعدها دیدند که نقل این مطالب با مقام و موقعیت خلفاء سازگاری ندارد؛ لذا از نقلآنها خودداری نمودند.»[2] مسعودی در قسمتی از کتاب خود آورده است:«فَوَجهُوا اِلی مَنْزلِهِ فَهَجَمُوا عَلَیْهِ وَ اَحْرَقُوابابَهُ... وَ ضَغَطُوا سَیدَةَ النساءِ بِالْبابِ حَتی اَسْقَطَتْمُحْسِنا؛پس (عمر و همراهان) به خانه علی علیه السلام رو کرده وهجوم بردند، خانه آن حضرت را به آتش کشیدند؛ با در به پهلوی سیده زنان عالم زدند؛چنان که محسن را سقط نمود.»[3] اما منابع اهل سنت: 1- عبدالکریم بن احمد شافعی شهرستانی (548 - 479 ق.) نقل کرده: «اِنعُمَرَ ضَرَبَ بَطْنَ فاطِمَةَ یَوْمَ الْبَیْعَةِ حَتی اَلْقَتْاَلْجَنینَ مِنْ بَطْنِها ،به راستی عمر در روز بیعت، ضربتی به فاطمه علیهاالسلام وارد کرد که بر اثر آن، جنین خویش را سِقط نمود.»[4] همین قول را اسفرائینی (متوفای 429 ق)، به نظام نسبت داده و گفته است که او قائل بود: «اَن عُمَرَ ضَرَبَ فاطِمَةَ وَ مَنَعَ میراثَالْعِتْرَةِ ،عمر فاطمه علیهاالسلام را زد و از ارث اهل بیت علیهم السلام جلوگیری کرد.»[5] 2- صفدی یکی دیگر از علمای اهل سنت میگوید:«اِن عُمَرَ ضَرَبَ بَطْنَفاطِمَةَ یَوْمَ الْبَیْعَةِ حَتی اَلْقَتْ اَلْمُحْسِنَ مِنْبَطْنِها، به راستی عمر آن چنان فاطمه علیهاالسلام را در روز بیعت زد که محسن را سقط نمود.»[6] 3- مقاتل بن عطیه میگوید: ابابکر بعد از آن که با تهدید و ترس و شمشیر از مردم بیعت گرفت، عمر و قنفذ و جماعتی را به درب خانه علی و زهراعلیهماالسلام فرستاد. عمر هیزم را درِ خانه فاطمه جمع نمود و درب خانه را به آتشکشید، هنگامی که فاطمه زهرا علیهاالسلام پشت در آمد، عمر و اصحاب او جمع شدند و عمر آن چنان حضرت فاطمه علیهاالسلام را پشت در فشار داد که فرزندش را سقط نمود و میخ در به سینه حضرت فرو رفت (و بر اثر آن صدمات) حضرت به (بستر) بیماری افتاد تا آن که ازدنیا رفت.»[7] 4- ابن ابی الحدید نقل نموده است: «ابو العاص، شوهر زینب، دختر پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم در جنگ از طرف مسلمانان به اسارت گرفته شد؛ ولی بعدا ماننداسیران دیگر آزاد شد. ابو العاص به پیامبر صلی الله علیه وآله وسلم وعده داد که پس از مراجعت به مکه،وسائل مسافرت دختر پیامبر(صلی الله علیه و آله) را به مدینه فراهم سازد. پیامبر صلی الله علیه وآله وسلم به زید حارثه و گروهی از انصار، مأموریت داد که در هشت مایلی مکه توقف کنند و هر موقع کجاوه زینب به آن جا رسید، او را به مدینه بیاورند. قریش از خروج دختر پیامبر(صلی الله علیه و آله) ازمکه آگاه شدند. گروهی تصمیم گرفتند که او را از نیمه راه باز گردانند. جبار بنالاسود (یا هبار ابن الاسود) با گروهی خود را به کجاوه زینب رساند و نیزه خود رابر کجاوه دختر پیامبر(صلی الله علیه و آله) کوبید. از ترس آن، زینب، کودکی را که در رحم داشت، سقط کرد وبه مکه بازگشت. پپامبر صلی الله علیه وآله وسلم از شنیدن این خبر سخت ناراحت شد و درفتح مکه (با این که همه را بخشید و آزاد نمود) خون قاتل فرزند زینب را مباح شمرد.» ابن ابی الحدید میگوید: «من این جریان را برای استادم ابو جعفر نقیب خواندم، او گفت: وقتی که پیامبرصلی الله علیه وآله وسلم خون کسی که دخترش زینب را ترسانید و او سقط جنین کرد را مباح شمرد، قطعا اگر زنده بود خون کسانی را که دخترش فاطمه علیهاالسلام را ترسانیدند که باعث شد فرزندش (محسن) را سقط کند، حتما مباح میشمرد.» ابن ابی الحدید میگوید، به استادم گفتم: «آیا از شما نقل کنم آن چه را مردم میگویند که فاطمه بر اثر ترس (و ضرباتی که براو وارد شد) فرزندش را از دست داد؟ پس گفت: نه! از طرف من نقل نکن! و همین طور رد و بطلان آن را نیز از طرف من نقل نکن! چون اخبار در این زمینه متعارض است.»[8] این قصه، به خوبی نشان میدهد که اخبار موافق با نظریات شیعه در بین روایات اهل سنت نیز وجود داشته و خودابن ابی الحدید نیز در قسمتی از کلامش اعتراف میکند؛ آن جا که میگوید: «عَلی اَنجَماعَةً مِنْ اَهْلِ الحَدیثِ قَدْ رَوَوْا نَحوَهُ، گروهی از اهلحدیث (از اهل سنت نیز) مانند آن چه را شیعیان میگویند نقل کردهاند.[9] 5- سکونی یکی از راویان اهل سنت است[10]او میگوید: «نزد امام صادق علیهالسلام رفتم؛ در حالی که غمگین و ناراحت بودم. امام صادق علیهالسلام فرمود:ای سکونی! چرا ناراحتی؟! گفتم: خداوند فرزند دختری به من داده (از این که فرزندم پسرنبوده و دختر است ناراحتم) پس حضرت فرمود: ای سکونی، سنگینی دخترت را زمین بر میدارد و روزی او بر خداوند است و بر غیر اجل شما زندگی میکند و از رزق شمانمیخورد (پس چرا ناراحتی؟).» سکونی میگوید: (با کلمات امام صادق علیهالسلام ) غمم رفت. آن گاه فرمود: «ما سَمیْتَها؟ قُلْتُ: فاطِمَةَ. قالَ: آهْ آهْ ثُم وَضَعَ یَدَهُ عَلی جَبْهَتِهِ وَ کَانی بِهِ قَدْ بَکی وَ قالَ: اِذا سَمیْتَها فاطِمَةَ فَلاتَسُبها وَلا تَضْرِبْها وَلاتَلْعَنْها. هذَا الاِسْمُ مُحْتَرَمٌعِنْدَاللهِ عَزوَجَل وَ هُوَ اِسْمٌ اِشْتَق مِنْ اِسْمِهِ لِحَبیبَتِهِ الصدیقة» وَ کانَ الاِمامُ لَما سَمِعَ بِاسْمِ فاطِمَةَ ذکر جَدتَهُ وَمَصائبَها وَلَمْ یَزَلْ یَذْکُرُ وَ یَقُولُ: وَ کانَ سَبَبُ وَفاتِها اَنقُنْفُذَ مَوْلی فُلان[11]چه نامی بر او گذاردی؟ گفتم: فاطمه: فرمود:آه آه. سپس دست خود را بر پیشانیاش گذاشت و گویا گریه میکرد و فرمود: حال که اورا فاطمه نامیدی به او ناسزا نگو؛ او را (کتک) نزن و نفرینش نکن (چرا که) این نام در نزد خداوند با عظمت محترم است؛ و آن نامی است که خداوند از اسم خود برای حبیبه خود صدیقه گرفته است. (آن گاه سکونی میگوید:) همیشه امام صادق علیهالسلام اینگونه بود که وقتی نام فاطمه علیهاالسلام را میشنید به یاد جدهاش (فاطمه) ومصیبت های او میافتاد و همیشه تذکر میداد و میگفت: سبب وفات (و شهادت) فاطمه علیهاالسلام ضربتی بود که قنفذ، غلام فلانی (یعنی عمر) بر او وارد ساخت. توجه دارید که سکونی با همه وثاقتی که دارد، اینجا تعصب سنیگری خویش را نشان داده و ذیل کلام امام صادق علیهالسلام را حذف و تحریف نموده است. با این حال، مطلب روشن است که سبب شهادت فاطمه زهرا علیهاالسلام همان ضرباتی بود که به دست قنفذ وعمر بر آن حضرت وارد شد. چنان که ابابصیر از امام صادق علیهالسلام متن کامل کلام حضرت را به این صورت نقل نموده است:« وَ کانَ سَبَبُ وَفاتِها اَن قُنْفُذَ مَوْلی عُمَرَ لَکَزَها بِنَعْلِ السیْفِ بِاَمْرِهِ فَاَسْقَطَتْ مُحْسِنا وَ مَرِضَتْ مَرَضا شَدیدا وَلَمْتَدَعْ اَحَدا مِمنْ آذاها یَدْخُلُ عَلَیْها، سبب فوت فاطمه علیهاالسلام ضرباتی بود که قنفذ، غلام عمر با غلاف شمشیر بر آن حضرت به فرمان عمرزد؛ پس (فرزندش) محسن را از دست داد و به شدت بیمار شد و هیچ یک از آزار دهندگان خویش را راه نداد (که به دیدن او بیایند)[12] ب. منابع شیعه: نظر دانشمندان شیعه و روایات نقل شده از سوی آنان چنین است: هنگامی که خواستند علی علیهالسلام را به مسجد ببرند با مقاومت فاطمه علیهاالسلام روبرو شدند و فاطمه علیهاالسلام برای جلوگیری از بردن همسر گرامیاش صدمههای روحی و جسمی فراوانی دید که بیان همه آنها از توان زبان و قلم خارج است؛فقط به گوشهای از آن در یک نقل تاریخی اشاره میکنیم؛ وگرنه در این موضوع، نقل های تاریخی فراوان است. خلاصه ماجرا همان است که در نامه خود عمر به معاویه آمده است. در بخشی از آن چنین مینویسد: «... وقتی درب خانه را آتش زدم (آن گاه داخل خانه شدم) ولی فاطمه درب خانه راحجاب خود قرار داد و مانع از دخول من و اصحابم شد. با تازیانه آن چنان بر بازوی اوزدم که مانند دملج (بازوبند) اثر آن بر بازوی او ماند؛ آن گاه صدای ناله او بلند شد؛ چنان که نزدیک بود به حال او رقت کنم و دلم نرم شود؛ ولی به یاد کشتههای بدر واُحد که به دست علی کشته شده بودند... افتادم، آتش غضبم افروخته ترشد و چنان لگد ی بر درب زدم که از صدمه آن جنین او (به نام محسن) سقط شد." فَعِنْدَ ذلک صَرَخَتْ فاطِمَةُ صَرْخةً... فَقالَتْ یا اَبَتاهُ یا رَسُولَ اللهِ هکَذا کانَ یُفْعَلَبِحَبیبَتِکَ وَ اِبْنَتِکَ... ؛ در این هنگام، فاطمه چنان ناله زد، پس فریاد زد: ای پدر بزرگوار! ای رسول خدا! این چنین با عزیز دلت و دخترت رفتار کردند." سپس فریاد کشید: فضه به فریادم برس که فرزندم را کشتند. سپس به دیوار تکیه داد و من اورا به کنار زده، داخل خانه شدم. فاطمه در آن حال میخواست مانع (بردن علی) شود، من از روی روسری چنان سیلی به صورت او زدم که گوشواره از گوشش به زمین افتاد...»[13] آن چه بیان شد و قلم با صد شرمساری آن را بر صفحه کاغذ آورد،تنها گوشههایی از ستم هایی است که بر آن بانوی دو جهان رفته است.[14] 1- شرح نهج البلاغه، ج2، ص60. 2- سید مرتضی، تلخیص شافی، ج3، ص76، تلخیص شیخ طوسی. 3- اثبات الوصیة، مسعودی، (چاپ بیروت) ص153 و در برخی چاپها ص 23 ـ 24. 4- الملل و النحل، عبدالکریم شهرستانی، ج1، ص57. 5- اَلفرقُ بین الفرق، عبدالقاهر الاسفرائینی، ص107. 6- الوافی بالوفیات، صفدی، ج5، ص347 ر.ک: سفینة البحار، شیخ عباس قمی، ج2،ص292. 7- الامامة والخلافة، مقاتل بن عطیة، ص160 ـ 161. 8- شرح نهج البلاغه، ابن ابی الحدید، ج14، ص193/ ر.ک: زندگی علی علیهالسلام ،ص252. 9- شرح نهج البلاغه، ج2، ص21. 10- سه نفر از راویان اهل سنت، از امامان شیعه علیهمالسلام روایت نقل نمودهاند که علمای شیعه آنان را ثقه میدانند و به سخن آنان اطمینان دارند وروایات آنها را میپذیرند: سَکُونی؛ نَوْفِلی؛ خَلُوقی. 11- شجره طوبی، محمدمهدی حائری، ص417، (منشورات شریف رضی). 12- بحار الانوار، ج43، ص170. 13- بحار الانوار، ج30، ص293، (چاپ جدید)؛ ج8، ص230، (چاپ قدیم) و ریاحینالشریعة، ج1، ص267. [14]- کتاب "الهجوم علی بیت فاطمه"، حسین غیب غلامی، در این باره روایات مربوطه را خوب بررسی کرده است. مربوط به موضوع : <-CategoryName->
نویسنده علیرضاخداوردی در دو شنبه 4 ارديبهشت 1396
|
به گزارش شيعه آنلاين، وبلاگ "اخبار شبکه هاي ماهواره اي" نوشت: سال ها پیش مجلس شورای اسلامی با پیگیری های برخی مراجع سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیه را تعطیل اعلام کرد، این مطلب بهانه ای شد تا با گذشت این همه سال، کارشناس وهابی با حمله به آن، به یاد خاطره به توپ بستن مجلس شورای ملی توسط محمد علی شاه قاجار افتاد!
البته با توجه به تندروی و افراطی گری نهادینه شده در بطن فرقه وهابیت و به تبع آن بروزش در خلقیات مبلغان آن، انتظار می رفت وی صریح تر بگوید که مجلس را به توپ ببندید! هر چند به نظر می رسد اگر چنین قدرتی در داخل کشور برای این فرقه مهیا بود قطعا مجلس را با خاک یکسان می کردند. اما مساله ای که موجب شد تا حیدری این سخنان توهین آمیز را بگوید در واکنش به خبری بود که عقیل هاشمی به زعم خود آن را شکار کرده بود تا زمینه حمله کارشناس وهابی را بوسیله آن علیه مجلس و دولت جمهوری اسلامی فراهم آورد.
ماجرا اینگونه آغاز شد که مجری شبکه وهابی به مطلبی در سایت شبکه خبر اشاره کرد که طی آن علی لاریجانی از مواضع آقای روحانی نسبت به طرح مساله سلفی گری و خطر آنها برای جهان و مسلمانان تقدیر و تشکر کرده بود، وی در ادامه از عبدالله حیدری مهمان شبکه خواست تا نظر روشن خود را در این باره اعلام نماید که حیدری هم با وقاحت تمام مطالب فوق را بیان داشت. اما حواشی جالب این گزارش: دستپاچگی و آشفتگی مجری کلمه چنان مشهود بود که وی چندین بار نام ضرغام صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس ایران را به اشتباه صادق ضرغامی خواند و حتی زمانی هم که متوجه اشتباه خود شد و در صدد تصحیح برآمد دوباره همان اشتباه را تکرار کرد. وقتی که عبدالله حیدری می خواست نظر کارشناسی! (توهین ها و ناسزاها) خود را بگوید شبکه کلمه در توضیح عنوان وی از کلمه مدیر مرکز استراتیژیک! اندیشه و گفتگو استفاده کرد که ما از شما به خاطر این غلط املایی فاحش عذرخواهی می کنیم. دیگر حاشیه جالب این گزارش خود اصل مطلب است. آقای لاریجانی از آقای روحانی به دلیل گوشزد کردن خطر سلفی گری حمایت و تشکر می کند. عوامل شبکه کلمه خود را از اهل تسنن می دانند و اهل تسنن از فرقه وهابیت اعلام بیزاری می کند با این حال عوامل شبکه کلمه با پرداختن به این خبر سلفی گری خود را تائید می کنند. مربوط به موضوع : <-CategoryName->
برچسب ها : کینه عجیب کارشناس وهابی علیه حضرت زهرا(س),
نویسنده علیرضاخداوردی در دو شنبه 4 ارديبهشت 1396
|
دركتاب «مبكي العيون» آمده است: «در شب شام غريبان، حضرت زينب عليهاالسلام در زير خيمه نيم سوخته، اندكي خوابيد. در عالم خواب مادرش حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را ديد. عرض كرد: مادرجان! آيا از حال ما خبر داري؟! حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها فرمود: تاب شنيدن ندارم. حضرت زينب سلام الله علیها عرض كرد: پس شكوهام را به چه كسي بگويم؟ حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها فرمود: من خود هنگامي كه سر از بدن فرزندم حسين عليهاالسلام جدا ميكردند، حاضر بودم. اكنون برخيز و رقيه سلام الله علیها را پيدا كن. حضرت زينب سلام الله علیها برخاست. هرچه صدا زد، حضرت رقيه سلام الله علیها را نيافت. با خواهرش ام كلثوم عليهاالسلام، درحاليكه گريه ميكردند وناله سر ميدادند، از خيمه بيرون آمدند و به جستجو پرداختند؛تا اينكه نزديك قتلگاه صداي او را شنيدند. آمدند كنار بدنهاي پاره پاره؛ ديدند رقيه عليهاالسلام خود را روي پيكر مطهر پدر افكنده، و درحاليكه دستهايش را به سينه پدر چسبانيده است درد دل ميكند. حضرت زينب عليهاالسلام او را نوازش داد. دراين وقت سكينه عليهاالسلام نيز آمد و با هم به خيمه بازگشتند. درمسير راه، سكينه عليهاالسلام از رقيه عليهاالسلام پرسيد: چگونه پيكر پدر را جستي؟ او پاسخ داد: آنقدر پدر پدر كردم كه ناگاه صداي پدرم را شنيدم كه فرمود: بيا اينجا، من دراينجا هستم.»[1] ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 1. محمّد، محمّدی اشتهاردی، زندگانی حضرت حضرت رقیه: ص 27 و حاج شیخ علی، ربّانی خلخالی، ستاره درخشان شام: ص205. مربوط به موضوع : <-CategoryName->
برچسب ها : حضرت زهرا (س)،حافظ حضرت رقیه (س),
نویسنده علیرضاخداوردی در دو شنبه 4 ارديبهشت 1396
|
باز هم امسال سر سفره ی هفت سین یکی ازسین های من سلامتی
آقاصاحب الزمان بود
""""""" آقا جان یک سال هم گذشت
یک عمر گذشت
یک تار مومادرم سفید شد
الفها یک بار دیگر هم سر خم کردنند
یک سال به مرگ نزدیک تر شدیم
مرا از مرگ هراسی نیست
هراس است از ندیدن ظهورت
هراس است از نبودن یارت ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: خلاصه ای مردم او دریابیم برای یاری خویش و او مربوط به موضوع : <-CategoryName->
نویسنده علیرضاخداوردی در دو شنبه 4 ارديبهشت 1396
| طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم Web Template By : Samentheme.ir |
آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
تبادل لینک هوشمند برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بانوی بی نشان و آدرس banooybineshan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. برچسبها
کانال تلگرام (1), حضرت زهرا (س)،حافظ حضرت رقیه (س) (1), روایت شیخ حسین انصاری درباره ی حضرت محسن (ع) (1), کینه عجیب کارشناس وهابی علیه حضرت زهرا(س) (1), کتاب مسابقه آرامش بهاری 96 (1), نر افزار های مذهبی (1), کتابچه ، عید بندگی (1), زن در حماسه کربلا (فاطمه رجبی) (1), نقش زن در اجتماع (1), روایت مظلومیت حضرت زینب (س) (1), دانلود (1), کتاب (1), فریاد (1), مهتاب (1), داناود نرم افزار نهج الفصاحه برای اندروید (1),
|
کتاب مسایقه آرامش بهاری ویژه تعطیلات نوروزی
بخش ها:
دریچه
شنا در عمق یک متری
امروز، بهتر از دیروز
خدایا برادرانم را به من برسان!
نون حلال جگركي!
زندگی با طعم ایثار
آیتالله و صندلی شاه
ایرانیها چه رؤیایی در سر دارند؟!
یک روز خوب!
دندان موریانهها تیز است
روی خشمت آب خنک بریز!
همیشه زبان سرخ نیست
چهاردیواری همسایه
خاطر جمع باش!
و...
حجم فایل: 4.74مگابایت
سال تولید: 1395
دانلود نرم افزار اندروید مسابقه
توضیحات و شرایط شركت در مسابقه
1. تمامی ســـــوالات از کتاب «آرامش بهاری» طرح شـــــده و بر مبنـــــای مطالب کتاب، تصحیح می گردد.
2. شرکت کنندگان باید گزینه های صحیح را به صورت یک عدد 14 رقمی، از چپ به راست به عنوان مثال: (32112333213132)، به سامانه 30001966 ارسال نمایند.
3. جواب مسابقه را صرفاً به صورت عدد 14 رقمی ارسال نموده و از نوشتن موارد اضافه نظیر نام و نام خانوادگی، نام شهر و... خودداری نمایید.
4. آخرین مهلت ارسال پیامک 2 خرداد ماه1396 می باشد.
5. قرعه کشی 3خرداد ماه1396 در آستانه سال روز فتح خرمشهر انجام خواهد شد.
6.اســـــامی برگزیـــــدگان در تاریخ 4 خرداد ماه 1396 در ســـــایت مجتمع فرهنگی آموزشـــــی ســـــازمان اوقاف به نشـــــانی www.mfpo.ir و نیز در ســـــایت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه به نشانی www.mfso.ir اعلام خواهد شد.
7. به برندگان مسابقه، به قید قرعه جوایز ارزشمندی اعطا خواهد شد.
8. برنـــــدگان، دو هفته بعد از اعلام نتایج فرصت دارند مشـــــخصات درخواســـــتی را اعلام نمایند، در غیر این صورت از لیست برندگان کنار گذاشته خواهند شد.
برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید :
http://www.mfpo.ir/FileCS.ashx?Id=857